Znajdź opowiadanie:

"SCHWARZ BILL" - autorka nieznana

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT:

Zaczęłam się zastanawiać jaki tak na prawdę jest Bill. Czy taki jak wykreowały go media, czy może inny? Zmienił się przez sławę, pieniądze i brak czasu? Chciałabym to wiedzieć. Żałuję, że… nie poznałam go wcześniej, gdy był całkiem ”normalny” i nie uganiało się za nim stado fanek przepychających się między sobą i kłócących się, która zostanie jego dziewczyną.
Czy dobrze robię tak się do niego zbliżając?
Nie, źle. On ma karierę, swoje życie, które nie dorównuje mojemu. Po co mam mu przeszkadzać swoimi rozterkami miłosnymi? Zapomnę o moim byłym, a Billowi dam spokój. Tak, to będzie najlepsze rozwiązanie.
Czasami jednak mam ochotę przelać gdzieś swoje myśli. Czyżby pamiętnik nie był takim głupim pomysłem? Aczkolwiek pomyślę nad tym, a teraz… muszę odpocząć. Odsapnąć po tym pełnym wrażeń dniu. Przeprowadzka, bliźniaki, i to rozstanie. Czy to nie za dużo jak na mnie? Póki co muszę się z tym przespać i oswoić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.