Znajdź opowiadanie:

"LETTERS FROM NORA" - Anna Brown

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT

Podskoczyłam gwałtownie, gdy przed nosem pojawiła mi się biała zapalniczka, która – co zaskakujące – miała ogień! Odetchnęłam z ulgą, pochyliłam się, by podpalić końcówkę papierosa i zaciągnęłam się głęboko. Cóż za miły pan z białym zegarkiem na nadgarstku. Podążyłam wzrokiem wzdłuż ręki odzianej w rękaw błękitnej koszuli i zakrztusiłam się dymem, odskakując do tyłu. W ostatniej chwili zdążyłam złapać papierosa, zanim mi wypadł na ziemię i wytrzeszczyłam oczy.
- Służę pomocą. Imię? – ten sam mężczyzna, który ostatnio naprawił mi samochód, uśmiechnął się do mnie łagodnie. – Ja jestem Joe. – dodał, a ja zmarszczyłam czoło, niezaprzeczalnie gubiąc się w tym, co mówił. Myślałam, że z tymi imionami to tylko żart. A on tu teraz stał, zbyt szykowny jak na to, jak ja byłam ubrana i zrobiło mi się ciepło. Dziwny facet.
- Nora. Dziękuję za ogień. – odpowiedziałam, a gdy wystawił do mnie rękę, uścisnęłam ją posłusznie. – Mam nadzieję, że to tylko zwykły przypadek, że tutaj jesteś akurat, gdy znowu zabawiam się w głupią blondynkę.
- Nora... Ładne imię. – zauważył, nie przestając się uśmiechać i naprawdę nie miałam pojęcia, do czego on dążył, stojąc tu przede mną tak, jakby był w jakikolwiek sposób zainteresowany. Nie chciałam, żeby tak było. W obecnym momencie byłam cholernie nastawiona na Kaulitza, choć to było kolejnym idiotyzmem z mojej strony. – Więc tutaj pracujesz? – spytał, patrząc to na moją koszulkę, to na szyld salonu, a ja skinęłam głową, zaciągając się papierosem.

autorka: Anna Brown

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.