Znajdź opowiadanie:

"DIE POSTKARTE" - Jigglypuff

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT 


Nie lubiłem takiej atmosfery, wolałem ciszę i spokój, które pozwalały mi się skupić i robić swoje, więc tradycyjnie usiadłem w kąciku i zająłem się sobą samym.
Kasowałem wiadomości na telefonie, sprawdzałem pocztę, czytałem wiadomości w internecie i zaktualizowałem listę odtwarzania w iPodzie. Piłem soczki, herbatki, paliłem papierosa za papierosem - tak, już zdecydowanie znów wróciłem do nałogu i incydent z tarasu,kiedy prawie zemdlałem, tylko mnie śmieszył. Innych zresztą też. Więc piłem co tylko miałem pod ręką, paliłem, jadłem wszystkie rzeczy wkoło, które pachniały lub wyglądały smakowicie. Wymyślałem setki dziwnych zabaw i czekałem, aż tylko ci idioci zdecydują się co do wyboru światła.
A wtedy dosiadł się do mnie Tom, co mogłem przewidzieć, gdyż była to sprawdzona taktyka, kiedy tylko coś między nami nie grało.Patrzył się bez słów i właśnie w takich momentach widziałem najbardziej, jak jesteśmy do siebie podobni, zachowywaliśmy się czasem niemal identycznie.  



autorka: Jigglypuff

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.