Znajdź opowiadanie:

"ARGLOSIGKEIT" - Abbey Down

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)


FRAGMENT:


 Kaulitz patrzył, jak Brunetka wychodzi z własnego pokoju, by bracia mogli pogadać w cztery oczy. Zaszyła się w sąsiednim pokoju zostawiając ich w niezręcznej ciszy
       Co Ty robisz? –   zaczął Tom z wyrzutem
       O co Ci chodzi?
       Zakochałeś się w niej! Już zapomniałeś co Ci zrobiła?! Rozpierdoliła Twój związek!
       Przestań, nawet jej nie kochałem i to ja zerwałem, kiedy zrozumiałem, że nie jest ideałem, za który ją brałem
       Dlaczego chcesz znów cierpieć?
       Bo już dawno tego nie czułem
       Ale dlaczego? Czy ten ból sprawia Ci przyjemność?
       Tak, Tom. On sprawia mi przyjemność
       Nie rozumiem dlaczego to robisz
       Dlaczego? Bo już od dawna moje serce nie biło przyśpieszonym rytmem na myśl o dziewczynie. Chcę to poczuć. Od dawna nie śniłem o nikim po nocach, chcę znów to osiągnąć. Od kilku lat nikt nie wbił mi noża w serce, chcę to poczuć…. –   powtórzył –   Nie miałem powodu do płaczu, do pisania pięknych i smutnych piosenek. Bo wiem, że omija mnie coś pięknego..omija mnie miłość… I to szerokim łukiem, bardzo mnie to boli… –   wyjaśnił patrząc na brata zaszklonymi oczami –   Tęsknie do bólu, który rozrywał mi pierś. Tęsknie do szczęścia spowodowanego jej szczęściem… –   dodał

autorka: Abby Down

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.