Znajdź opowiadanie:

"LIVE LIKE A STAR" - Czokoladka

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT 

Przed budynkiem czekał czerwony dywan i cała masa reporterów. Wyszłam z auta i ruszyłam w tamtym kierunku, od razu zauważając znajome twarze. Było tam naprawdę wiele sławnych osób, ale najpiękniejsze było to, że każdy z nich od razu mnie poznawał, witał i gratulował udanego filmu. Wypiłam kilka kieliszków szampana i świetnie się bawiłam, dopóki moim oczom nie ukazał się ostatni facet, którego chciałam oglądać na oczy. Kaulitz bajerował właśnie jakąś reporterkę, a mnie mdliło od tego obrazka. Niespodziewanie poczułam, że ktoś puka mnie w ramię. Stałam w kółku z kilkoma innymi osobami, dlatego zanim się obróciłam, dojrzałam ich dziwne uśmieszki. Potem znowu musiałam zadrzeć nieco głowę do góry, żeby spojrzeć w twarz stojącego tuż za mną chłopaka i na moment zapomnieć, jak się oddycha.
- Cześć – przywitał się, uśmiechając szeroko, jakby właśnie przytrafiło mu się coś zabawnego. - Spodziewałem się, że cię tu dzisiaj spotkam. Ostatnio wszędzie cię pełno.
- Cześć – odparłam zmieszana, zerkając przez ramię na umywające się towarzystwo.
Miałam ochotę błagać, żeby nie zostawiali mnie z nim samej, ale nie było na to szans. Naprawdę wszystko świetnie się układało, a tych dwóch było jak skaza na moim idealnym przyjęciu. Odchrząknęłam nerwowo, czując, że oczy chłopaka przewiercają mnie na wylot, a miałam na sobie wyjątkowo kusą sukienkę i nagle zaczęło mnie to krępować.


autorka: Czokoladka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.