Znajdź opowiadanie:

"DRUNK IN LOVE" - no angel.

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT 

  Moje oczy powiększały się z każdym przeczytanym wyrazem wiadomości. Skąd on miał mój numer?! Jaki znowu hotel?! Na pierwsze pytanie od razu nasunęła mi się odpowiedź, że przecież numer mógł wziąć od Toma, który zapisał go w swoim telefonie gdyby chciał się ponownie ze mną spotkać oraz powspominać stare dobre czasy. Ta kwestia mogła zostać wyjaśniona. Jednak skąd on mógł wiedzieć co teraz robię i gdzie jestem? Poprzedniego wieczoru jedynie wspomniałam o moim spotkaniu, którego nie byłam w stanie odwołać tak jak sobie tego zażyczył Pan Kaulitz, aczkolwiek nie powiedziałam gdzie i o której...  Wzięłam głębszy wdech powietrza a w myślach odliczyłam na spokojnie do dziesięciu, chcąc się w najmniejszym stopniu uspokoić. Pożegnałam się kulturalnie z mężczyzną po czym opuściłam restaurację, rozglądając się dookoła za hotelem, o którym była mowa w sms'ie od blondyna. Faktycznie, tuż obok stał wysoki budynek przypominający drogi   apartamentowiec, jednak widniał na nim nazwa, którą chłopak podał w wiadomości. Westchnęłam ciężko, zastanawiając się czy powinnam tam iść, jednak obiecał mi rozmowę, w której miał mi wszystko wyjaśnić, dlatego wolnym i niepewnym krokiem skierowałam się w stronę budynku.  

autorka: no angel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.